نظر

زن ۳۷ ساله ای با شانزده زایمان + عکس

نویسنده : reza
موضوع : گالری عکس ,  , 

 

پر جمعیت ترین خانواده بریتانیایی که هر سال به تعدادش اضافه می شود سوژه خبری رسانه های انگلیس شده و مادر ۳۷ ساله که به تازگی شانزدهمین فرزندش را به دنیا آورده گفته است با این وجود همچنان به فرزندان بیشتری فکر میکند.

”سو رادفورد” و شوهرش “نوئل” شانزده فرزند دارند که در این میان ۹نفر پسر و ۷نفر دختر هستند.این زوج در هفته ۲۵۰ پوند از درآمدشان را صرف خرید غذا میکنند.

این خانواده پر جمعیت هر روز۳۰قرص نان،۲جعبه که محتوی حبوبات است و ۱۸لیتر شیر مصرف میکنند.وعده شام این خانواده معمولا به این صورت است: ۱۶ تکه گوشت خوک،۱۵ عدد سیب زمینی،۳ عدد کلم و ۳۰ عدد هویج.

“سو” در این باره به روزنامه سان گفت:”من از اینکه یک مادر هستم بسیار خوشحالم،ما بسیار خوشبختیم.من وقتی بچه هایم را میبینم که با هم دیگر هستن بسیار احساساتی میشم.”

گفتنی است این زوج صاحب نوه هم هستند.


برچسب ها:

- 12:57

نظر

گزارش تصویری از جمعه‌ بازار سگ‌ ها در تهران

نویسنده : reza
موضوع : گالری عکس ,  , 

 

 

بقیه در ادامه مطلب

 


برچسب ها:

- 12:41

نظر

گزارش تصویری از آسمان آبی و استثنایی تهران

نویسنده : reza
موضوع : گالری عکس ,  , 

 

این روزاها تهرانی ها شهری متفاوت از روزای دیگر سال دارند شهری تمیز ، دلپذیر ، دوست داشتنی که به هر سوی آن نگاه می اندازی از پاکی و تمیزی آن لذت می برید هرچند مشخص نیست تا چه زمانی پایدار میماند کاش برای این روزای استثنایی شهر نیز تعطیلی تعیین میکردند تا تهرانی ها از این ایام منحصربفرد و نایاب بیشتر بهره مند میشدند!!! صحنه های نادری که تهرانی ها به آن عادت ندارند و سفیدی و روشنی برف های کوه های تهران به طرز عجیبی غریب ولی دوست داشتنی است


برچسب ها:

- 12:36

نظر

حجاب زنان مسلمان در سایر کشورها (تصویری)

نویسنده : reza
موضوع : حجاب , گالری عکس ,  , 

 

 

ترکیه

فلسطین

لبنان

آلمان

فلسطین

مصر

افغانستان

پاکستان

سوریه

لبنان

هند


برچسب ها:

- 13:54

نظر

عکس دیدنی / نمای کعبه از داخل برج ماسونی

نویسنده : reza
موضوع : گالری عکس ,  , 

 

 

 

برج ساعت هتل ساخته‌شده بر اساس معماری شیطانی ابلیسک که توسط “لرد فاستر” ماسون بلندپایه غربی طراحی شده و شامل هتل و مجتمع بزرگ تجاری و اداری است، مدتی است بر مسجدالحرام سایه افکنده است.

 


برچسب ها:

- 13:51

نظر

وقتی که یک پیرمرد ۸۲ ساله به دنبال همدم باشد +عکس

نویسنده : reza
موضوع : گالری عکس , عکسهای بانمک  ,  , 

 

7uwrn9lyt6o21v7n6l

 

 

این پیر مرد امریکایی به قدری از تنها زندگی کردن خسته شده است که برای داشتن یک همدم مجبور شد به خودش یک آگهی نصب کند .هرکس در هر نقطه از شهر او را ببیند فورا متوجه میشود که چه مشکلی دارد و به دنبال چه چیزی است. او یک آگهی برای پیدا کردن شخصی که با فاکتورهای مورد نظر او همخوانی داشته باشد به گردنش آویخته است . البته گفتنی است او هرجایی از این آگهی استفاده نمیکند و تنها در مکانهای خاصی آن را به گردن دارد.

این پیرمرد ۸۲ ساله تاکید میکند که این کار او به هیچ وجه یک مسئله شوخی بردار نیست و او کاملا در اجرای این هدف جدی است.
او میگوید: شاید افراد در سنین ۲۰ یا ۳۰ سالگی به دلایل مختلفی به دنبال همسر باشند اما در این سن من به دنبال یک همراه واقعی هستم که شریک واقعی زندگی ام باشد.
او تا قبل از ۴۰ سالگی اش سه ازدواج ناموفق داشته و معتقد است از اشتباهاتش درس گرفته است . او میگوید شاید در جوانی خیلی احساساتی بودم اما اکنون میدانم در یک رابطه چه کارهایی انجام دهم و چه کارهایی را انجام ندهم.
او برای کسی که میخواهد همسرش باشد فاکتورهای ساده ای دارد. سن بالای ۶۰ سال ، علاقه به مطالعه و اخلاق گرم و صمیمی و زندگی در محیط روستایی تنها فاکتورهایی است که این آقا برای همسر آینده اش در نظر گرفته است.
اکثر مردم با دیدن او برایش آرزوی موفقیت میکنند و تعدادی از زنان به او پیشنهاد میدهند که در یافتن همسر کمکش کنند. او به کشورهای مختلفی سفر کرده است و اکنون یک نویسنده است که درآمد ثابتی هم دارد و فکر میکند میتواند با این پول زندگی دو نفر را به خوبی اداره کند.

پرداد / پریسا دهقان


برچسب ها:

- 13:47

نظر

سمند کوپه ایران خودرو + عکس

نویسنده : reza
موضوع : گالری عکس , عکسهای اتومبیل ,  , 

 

151091

 

 

پرشین خودرو: بر اساس اطلاعات به دست آمده ۱۰ مهندس ایرانی پروژه سمند کوپه را کلید زدند.

images_b179717686

خودروی حاصل کار آنها اگرچه از نظر طراحی با انتقادهای بسیاری روبه‌رو است ولی شاید این برای ایران‌خودرویی‌ها تلنگری باشد که بازار بیش از پیش نیاز به یک تکان اساسی دارد.

 

images_b179717687


برچسب ها:

- 13:44

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد