نظر

تصادف مازراتی امیر قلعه نوعی

نویسنده : reza
موضوع : عکسهای اتومبیل ,  , 

 

به گزارش فوتبال آنلاين سال 2012 براي امير قلعه نويي از نظر مالي چندان خوب نبود. گرچه مي توان بازگشت او به استقلال پس از 3 فصل را يکي از اتفاقات خوب سال براي امير تلقي کرد و کسب سهميه براي تراکتورسازي را جزو کارهاي موفقيت آميزش به حساب آورد اما او بدبياري هايي هم داشت که از آن جمله ضرر 350 ميليون توماني اش در ماجراي تسويه حساب با تراکتورسازي بود . ضمن آن که حسابش در بانک تبريز هم بلوکه شد .

اما اتفاقاتي که شنبه شب در حوالي خيابان کامرانيه تهران براي اتومبيل گرانقيمت او رخ داد کلکسيون بدشانسي هايش را کامل کرد. ماجرا از اين قرار بود که وقتي همراه با اتومبيل «مازراتي»اش مقابل قهوه فروشي در خيابان کامرانيه در حال حرکت بوده يک دستگاه «تويوتا لندکروزر»‌ با ماشين او برخورد مي کند که خسارت قابل توجهي به ماشين سرمربي استقلال وارد مي شود. خسارتي که قطعا با ارقام معمول در چنين تصادفاتي قابل قياس نيست و از آنجا که قلعه نويي هم در اين صحنه تصادف مقصر شناخته نشده قطعا صاحب خودروي لندکروزر رقم قابل توجهي را بابت صافکاري ماشين قلعه نويي پرداخت خواهد کرد.او البته شنبه شب ماشين گرانقيمتش را در يک صافکاري نقاشي در همان حوالي قرار داده تا هر چه سريع تر خسارت وارده به اتومبيلش را برطرف کند.

ناگفته نماند او در تابستان امسال و زماني که اتومبيل بنز سفيد رنگش را در پارکينگ مجموعه ورزشي انقلاب پارک کرده بود تا در جلسه تمرين استقلالي ها در سالن آمادگي جسماني شرکت کند در بازگشت متوجه شده بود دور تا دور بنزش خط كشيده شده است و البته آن دفعه هم با استفاده از تصاوير ضبط شده در دوربين هاي مدار بسته داخل پارکينگ عامل اين اقدام شناسايي شد.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب ها:

- 13:34