نظر

خواص صلوات /داستانی زیبا در مورد ارزش صلوات ومقام رحمت للعالمین

نویسنده : reza
موضوع : خواص صلوات ,  , 

 

فقط صلوات بر محمد(ص )مردمى كه براى زيارت خانه خدا به مكه رفته بودند، مردى را ديدند كه به جاى هردعايى ، فقط بر پيامبر صلى الله عليه و آله واهل بيتش صلوات مى فرستد. در سعى بين صفا و مروه در وقوف در مشعر و عرفات ، درمنى هر كس دعايى مى خواند ولى او صلوات مى فرستد. روزى ، از او پرسيدند: ما جزصلوات چيز ديگرى از تو نشنيده ايم چه علت دارد؟
گفت : پدر پيرى داشتم . چند سال قبل با او براى زيارت خانه خدا به اينجا آمدم . دربين راه او مريض شد و به بستر مرگ افتاد. ناگهان ديدم كه رويش ‍ مانند قير سياه شدو آثار عذاب بر چهره اش ظاهر گشت . در آن حال ، او ناله مى كرد و مى گفت : سوختم ،سوختم ، آتش گرفتم .
من كه ناراحت و درمانده شده بودم ، به خداوند پناهنده شدم و گفتم : خدايا، اگر پدرم دراين حال بميرد، باعث رسوايى من خواهد شد. طولى نكشيد كه ديدم چهره پدرم عوض شد.روى سياه گونه اش ، كم كم سفيد و نورانى گرديد و بعد در حالى كه آرامش به او دست داد و خندان شد، از دنيا رفت .
با خود گفتم : خداوند، به من بفهمان كه چه بر سر پدرم آمد. شب بعد در خواب ، پدرمرا در كمال آسايش و خوشى ديدم . احوالش را پرسيدم ، گفت :اعمال و رفتار مرا ديده بودى ، من واقعا مستحق عذاب الهى بودم . اما موقعى كه فرشته مرگ به سويم آمده بود با بدترين و سخت ترين حالت ، ناگهان ندايى از سوىپيامبر خدا، حضرت محمد صلى الله عليه و آله بلند شد و عذاب از من دور گشت و آسايش و خوشى به من روى آورد و اكنون نيز به بركت صلوات هايى كه مى فرستادم در امنيت وسعادت هستم . اينها همه ، هديه پيامبر صلى الله عليه و آله در برابر صلوات می باشد. مرد جوان ادامه داد: از آن روز به بعد، من تصميم قطعى گرفتم كه دست ازصلوات بر ندارم ، تا شفاعت پيامبر اكرم صلى الله عليه و آله واهل بيت بزرگوارش ‍ نصيب من هم گردد.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب ها:

- 20:56