نظر

نویسنده : reza

قمپوز نیا من میگم پرسپولیس سوراخه
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 بـــگــو خــــوب :))‬



نظرات شما عزیزان:

شیدا
ساعت14:18---17 مرداد 1392
ایولللل ....معلومه ک سوراخه ....من باچشمای خودم دیدم.......والا

الناز
ساعت20:38---11 مرداد 1392
قربون هر چي استقلاليه

zahra
ساعت11:00---6 مرداد 1392
خوبه جای من نیستی و الا الان تراکتوری بودی
من تبریزی هستم پس تیم دومم پرسپولیسه
اینو هم بفهم:
پرس پولیس سرور هر تیمیه


عاطیا
ساعت18:45---5 مرداد 1392
خـــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ بـــــــــــــــــــــــــــــ
آخ گفتی


zahra
ساعت13:38---4 مرداد 1392
پرسپولیس همیشه شیر بوده و هست شیش تایی هااااااااااااااااااااااااااااا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب ها:

- 17:49